mijn leven ... mamafien

dinsdag 30 april 2013

En dan... heb je een probleem

Bovenstaande foto moest een leuke cape worden voor mijn jongste dochter.  Enige tijd geleden ben ik daar vol enthousiasme aan begonnen.  Het kwam van een Engelstalig patroon.  De eerste keer dat ik met een engelstalig patroon werkte maar met de handige google lukte het vertalen mij perfect en ik begon en haakte en haakte en haakte... Toen kwam er één en ander tussen een paar drukke weken, ondertussen wegens tijdgebrek maar een paar granny squares gehaakt en dit projectje is blijven liggen.  En nu... nu heb ik een probleem.  Want ik weet helemaal niet meer waar ik zat in  mijn patroon (heb het natuurlijk ook niet aangeduid, en steken tellen is zo goed als onbegonnen werk, helemaal opnieuw beginnen zie ik voorlopig ook niet zitte)  Heeft iemand een tip hoe ik terug verder kan werken?  Hoe ik kan vinden waar ik in het patroon zit??? Alle tips zijn van harte welkom...

Dank alvast

Geen opmerkingen:

Een reactie posten