mijn leven ... mamafien

woensdag 20 november 2013

Een nieuwe look...

Na wat gefriemel op blogspot heeft mijn blog vandaag een nieuwe look gekregen.  Ik hou er wel van om eens te veranderen en zo merk ik ook dat deze blog evolueert.  De eerste berichten gingen vooral over juwelen de laatste vooral over haken.  Zo zie je maar dat het accent van mijn hobby' s zich wel eens verschuift.  Misschien moet ik wel een nieuwe naam verzinnen?  Een naam die zowel parelen als haken omvat en alle andere creatieve activiteiten.  Creafien? mamafien? creamama?  Miss Crea? Frutselmama? Of gewoon parelfien omdat we het hier hebben over de pareltjes (ehum- maar ja in de natuur is ook niet elke parel perfect :)) die fientje maakt. Kunnen jullie mij wat tips geven of vinden jullie parelfien een geschikte naam waar niet aan mag geraakt worden?  Graag jullie mening... deze mag je hier op de blog plaatsen of op mijn facebookpagina.  Ik hoor het graagvan jullie..

veel liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten