mijn leven ... mamafien

zaterdag 28 december 2013

De haakhype van 2014....

 

2014 komt in rasse schreden dichterbij... tijd dus voor een nieuwe uitdaging...
Haakblogs afschuimend kwam ik bovenstaande uitdaging tegen op  'De creatieve wereld van Terray(http://terraysleven.blogspot.nl)

Wat houdt dit in? 
Meer dan 1000 haaksters zullen gedurende +/- 42 weken gelijktijdig een deken haken.  Elke vrijdag wordt er een stuk van het patroon vrijgegeven.  Het lijkt me een hele fijne uitdaging. 
Ze starten op 3 januari, ik vind het reuzespannend.  Hopelijk houd ik het vol want dit is wel een heeeeeeel groot project, maar wie niet waagt niet wint en deelnemen is volgens mij belangrijker dan winnen.  Nu nog een voorraadje wol in slaan en dan nog geduldig wachten tot 3 januari.  Via mijn blog zal ik proberen maandelijk (gemiddeld om de 4 à 5 weken) een update te geven van mij croch along deken.  Wil je zelf ook deelnemen kijk dan gerust op bovenstaande blog van Terray.  Wil je zien wat de andere deelneemsters maken??? Je kan ons ook volgen op Printerest.

Hoop dat het me lukt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten