mijn leven ... mamafien

dinsdag 31 december 2013

It's my party...

31 december....
Voor mij altijd een beetje een speciale dag... Niet alleen de laatste dag van het jaar maar ook mijn verjaardag, altijd een beetje dubbel feest.  Het feestgedruis met pakjes begint hier al aan de ontbijttafel. 
Maar zoals bij iedereen maak ik ook vandaag de balans op van het afgelopen jaar en maak ik goede voornemens voor het komende jaar.
2013 was een stabiel jaar, een goed jaar.  Geen spectaculaire gebeurtenissen geen speciale zaken.  Ik had een creatief jaar met leuke uitdagingen. 
Mijn voornemens voor 2014?  Ik hoop op een gezond en gelukkig jaar.  Een beetje cliché misschien maar zo zij het dan maar.  Op haakgebied wens ik dat ik de CAL2014 tot een goed einde breng mijn vestje/bolero verder af maak, en graag zou ik ook nog een truitje en een olifantje haken.  Mocht dat lukken zou ik al een tevreden vrouw zijn :).  Ik wil ook mijn blog verder goed bijhouden en hoop dat jullie hem massaal blijven lezen en volgen.  Verder hoop ik volgende zomer ook iets te mogen oogsten in mijn tuin, al is het maar 1 tomaat ik zou al heel trots zijn.  Ik wens mezelf een vreugdevol en creatief jaar met mijn gezin toe. 
En voor jullie?  Ik wens jullie alles wat jullie zichzelf wensen willen.  Maar bovenal een goede gezondheid (da's toch de basis van een gelukkig bestaan) en veel creativiteit.  Geniet vandaag nog van het feestgedruis en alvast een GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

Tot in 2014!
liefs
Parelfien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten