mijn leven ... mamafien

zaterdag 7 december 2013

Nieuwe aanwinst...

Vandaag, zoals wel vaker het geval is op zaterdag, naar de Carrefour in het B-park in Brugge geweest.  Deze keer heb ik me laten verleiden.  Zie hier mijn nieuwste veroveringen :


Boeken:
- HAAK EN SPEEL - Kat Goldin
            Superleuk boekje, met heel wat leuke ontwerpen.  Kan als hakende mama eigenlijk niet in je
            kast ontbreken.  Er staan heel wat zaakjes in die ik zeker wil maken van  een bloemenmuts 
            naar een slapende inktvis tot een stokpaardje... 

-NOTEER JE EIGEN HAAKPROJECTEN - Ammerins Moss-de Boer
            Van dit boekje was ik meteen in de wolken, ik kon het gewoon niet laten liggen... Het is een
            soort dagboekje van alle haakprojectjes.  Per haakproject die je maakt kan je noteren wat
            welke naalddikte, welke wol, welke maat je hebt haakt, maar er is ook plaats om  je notities te
            notities te noteren per werkje.  Je hebt per werk zes pagina's ruimte om te noteren. Het lijkt
            mij een handige tool om een soort overzicht van mijn projecten bij te houden.  Gewoon een
            leuk hebbeding :)

Wol:
-RED HEART
             Dit is ongetwijfeld de topper onder de haakharen.  Ik vind deze super om mee te haken.  Ik
             leerde het merk kennen via een vriendin en heb het geluk dat ze in de Carrefour dit merk
             verkopen want het is anders niet zo evident om het te vinden (oftewel zoek ik op de
             verkeerde plaatsen). 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten